Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Help  ARでObiFulidの衝突
#7
(08-01-2021, 05:10 AM)kawarazaki Wrote: こんにちは!
現在発生しているARオブジェクトのバウンスの問題についてフォローアップをリクエストしたいだけです。
ARによって検出されたメッシュの衝突に進展はありましたか?
また、ARで生成されたメッシュは帯でサポートされていませんか?

ありがとうございました。

Hi,

In the above images I see the "mesh" field of the MeshCollider is null. You state that the mesh is generated by the ARMeshManager, but it only takes a MeshFilter as input. It's unclear to me if you're actually assigning a mesh to the MeshCollider at runtime.

You need to assign the mesh you generate to the MeshCollider's mesh property.
Reply


Messages In This Thread
ARでObiFulidの衝突 - by kawarazaki - 21-12-2020, 04:22 AM
RE: ARでObiFulidの衝突 - by josemendez - 21-12-2020, 08:46 AM
RE: ARでObiFulidの衝突 - by kawarazaki - 21-12-2020, 08:59 AM
RE: ARでObiFulidの衝突 - by josemendez - 21-12-2020, 09:04 AM
RE: ARでObiFulidの衝突 - by kawarazaki - 21-12-2020, 11:00 AM
RE: ARでObiFulidの衝突 - by kawarazaki - 08-01-2021, 05:10 AM
RE: ARでObiFulidの衝突 - by josemendez - 08-01-2021, 02:25 PM